.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند حسن كربلايي از حضور استاندار سابق گيلان در لیست پيشنهادي در کابینه روحاني
حسن کربلایی گفت: سلطانی فر کسی است که به تحریک استانداران سراسر کشور پرداخت تا انتخابات مجلس هفتم را برگزار نکنند و در حالی که چند روز به انتخابات نمانده بود دست از کار کشیدند.
 انتقاد تند حسن كربلايي از حضور استاندار سابق گيلان در لیست پيشنهادي در کابینه روحاني

به گزارش شمال نیوز ، حسن کربلایی فعال سیاسی و مدیر کل سابق دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان گیلان با نگارش نامه ای از انتخاب مسعود سلطانی فر در کابینه دکتر روحانی بعنوان وزیر ورزش انتقاد کرد.

وی در دوره استانداری سلطانی فر ،مسئولیت رادیو گیلان را نیز بر عهده داشته است. وی در بحران برف مشهور گیلان در سال 83 و ادعاي پيشي گرفتن خدمات رادیو بر خدمات دولتی در زمان سلطانی فر (استاندار وقت) یادآور چالشی قدیمی بین این دو است.

آنچه پیش روی شما است ؛ دست نوشته حسن کربلایی است که نسخه ای از آن برای شمال نیوز ارسال شده است بدون کم و کاست عینآ برای ارزیابی کاربران درج می گردد:

 * مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی دولت آقای روحانی برای ورزش وجوانان کیست؟

 او یکی از تندرو ترین استانداران دولت های هاشمی و خاتمی بود و حداقل در گیلان شاهد برخی رفتارهای خلاف قانون و تند روی ایشان بودیم که خلاصه ای تقدیم میشود.

1- سلطانی فر کسی است که به تحریک استانداران سراسر کشور پرداخت تا به دلیل اعتراض به رد صلاحیت چند نفر از نمایندگان مجلس ششم و کاندیداهای مجلس هفتم و همچنین مقابله با شورای نگهبان اعلام کنند آماده برگزاری انتخابات مجلس هفتم نیستند و در استان هم معاون سیاسی وی (سید احمد حسینی) با تحریک فرمانداران، همین راه را ادامه داد و کلیه فعالیت های خود را تعطیل نموده و در حالی که چند روز به انتخابات نمانده بود دست از کار کشیدند. درهمین ایام بود که مقام معظم رهبری رسماً موضع گرفتند و فرمودند انتخابات مجلس هفتم بایستی دقیقاً به موقع و در وقت قانونی خود انجام شود.

2- سلطانی فر به صورت جدی در مقابل شورای نگهبان ایستاده و طی بخشنامه ای به تمام فرمانداران و موسسات دولتی نوشت که حق هیچ نوع همکاری با دفاتر نظارت شورای نگهبان را نداشته و فرمانداران و مدیران ایشان نیز رعایت نموده و در هیچ برنامه ای حضور نمی یافتند.این در حالی بود که این دفاتر کاملاً قانونی بوده و هست و به دولت ربطی نداشت. مواضع آقای سلطانی فر تا پایان استانداری اش تغییر نکرد و همواره مشکل آفرین بود.

3- سلطانی فر به فرمانده نیروی انتظامی گیلان (زارعی) دستور داد تا با شدت در مقابل یک راهپیمایی عادی ومعمولی نیروهای ارزشی ایستاده و حداقل پانصد نفر از نیرو های ضد شورش خود را آماده مقابله با بچه های حزب اللهی کردند.دلیل اعتراض نیرو های ارزشی هم گله از یک نشریه مربوط به جریان اصلاحات بودکه در آن به امام خمینی رحمة الله علیه اهانت شده بود. هوشمندی نیروهای ارزشی دراین رویاروئی جدی موجب فریب نیرو های انتظامی شد و در نهایت از میدان فرهنگ تا میدان شهدای ذهاب این راهپیمایی انجام شد و در آن میدان نیز تجمع و سخنرانی صورت پذیرفت.عزم استاندار ومعاون سیاسی اش و فرمانده نیروی انتظامی که بعدها در تهران دستگیر و عزل شد. در برخورد با دوستان انقلاب جدی بود.

4- سلطانی فر دارای یک معاون سیاسی بود به نام سید احمد حسینی . وسلطانی فر با کمک معاونش افرادی  بعضاً نا لایق رابه مدیریت دستگاه های دولتی و فرمانداریها گماشت که تعدادی از آن مدیران یا در سازمان بازرسی دارای پرونده فساد مالی شدند ویا در فتنه ی 88 در مقابل نظام ایستادند و از هواداران میر حسین موسوی شدند و البته بعضی نیز که از سلامت لازم برخوردار بودند سکوت را مناسب تر دیدند واین دوران سخت ترین شرائط برای مجموع نیرو های ارزشی بود .حسینی معاون سلطانی فر در جریان فتنه 88 جزء سردمداران در گیریهای  خیابانی در رشت ( مقابل دانشگاه و خیابان شهید مطهری بود)وبا رادیو بیگانه هم مصاحبه هایی داشت. نشریات دوران سلطانی فر سخت ترین ،غیر منصفانه ترین و شدید ترین اهانت ها را نسبت به ارزش های دینی و انقلابی داشتند .

5- سلطانی فر در حادثه برف  83 استاندار  گیلان بود، به قدری به مردم گیلان خسارت وارد شد که سلطانی فر منفور ترین رجل سیاسی و اجرایی این استان شد. مردم گیلان و صنایع هنوز هم گرفتار خسارت ها هستند.او در حالی که استاندار بود در خارج کشور تحصیل می کرد و برف شدید و عدم تشکیل کمیته بحران موجب قطع آب و برق و بسته شدن راهها شد. او در یک مصاحبه با شبکه یک اعلام کرد مشکلی در گیلان نیست در حالی که مردم با گرفتاری ها و مشکلات  دست و پنجه نرم میکردند.در آن زمان رادیوی گیلان توسط اینجانب  اداره می شد و به رفع و رجوع مشکلات مردم می پرداخت. که اولین جلسه تأمین در استانداری این بود که کربلایی مدیر رادیو گیلان باید از استان برود در حالی که همه مردم می دانستند که رادیو در حالی که برق نبود یا رو همدم مردم نا امید از همه جا بود.

بنابراین سلطانی فر نه قانون مدار، نه مدیر و نه معتدل است و نه به درد وزارتخانه ورزش و جوانان میخورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 مرداد 1392
جای تاسف دارد از اینکه حمایت کنیم حداقل یک گیلانی تو کابینه باشد این آقا با این ... خودش تیشه به ریشه شمالی های در کابینه میزنه باید به مردم گیلان جوابگو باشد.
دلسوخته گیلانی
نا شناس 19 مرداد 1392
... این چه تفکری است عوض اینکه خوشحال باشیم یک شمالی تو کابینه و کرسی یکی از مهمترین وزارتخانه را در دست بگیره داریم چکار می کنیم.
خدایا بدا ما برس
نا شناس 19 مرداد 1392
حرف کربلایی کاملا منطقی است این آقا در حادثه برف گیلان در بدترین شرایط داشت تو خارج عشق و حال می کرد الان می خواد مشکل مردم درک کند. الله اعلم
نا شناس 19 مرداد 1392
ما که گیلانی هستیم تاییدشان نمیکنیم حالا نمایندگان مختارن
نا شناس 19 مرداد 1392
این حرفها " تیشه به ریشه زدن" نیست
این حرفها مصداق "سرچشمه شاید گرفتن به بیل/چو پر شد، نشاید گذشتن به پیل" است
باید جلوی حضور این افراد تندرو رو در کابینه گرفت



رئیس جمهور عزیز چناب دکتر روحانی ; لطفا اعتدال
عبدالله حاتم زاده 19 مرداد 1392
آقای کربلایی
واقعا متاسفم افردای مثل شما که با سایه خودش قهر است برای مردم تعیین تکلیف میکند
یادم است وقتی در دانشگاه گیلان بودم برای سخرانی به دانشکده انسانی میامدی و با چه ادبیات ... با دانشجویان صحبت میکرد
اصلا خود شما برای مردم چه کردی؟
کربلایی عزیز
بخدا وقتی سیمای شما را می بینم یاد آیه یعرفون المجرمون به سیمائهم می افتم
خداوند همه ما را هدایت کند
نا شناس 18 مرداد 1392
درود بر حاج حسن کربلایی
نا شناس 18 مرداد 1392
کی گفته سلطانی فر شمالیه؟ اون استاندار گیلان بود شمالی نیست کارنامه کارسشم تو برف 83 معلومه
نا شناس 18 مرداد 1392
حق با کربلاییه
کربلایی دنبال منافع شخصی نیست


مرتضی 18 مرداد 1392
آقای کربلایی لنگه حسین شریعتمداری در گیلان است انسانهایی تنگ نظر بدبین با نگرش محدود.آقای کربلایی با این سن و سالت در جنگ کجا بودی فرمانده کدام گردان بودی که اینقدر حق داری به همه چیز وهمه کس ایراد بگیری خواهش میکنم قدری فکر کنید اغلب جوانان این کشور چرا دارند از کشور با چه فلاکتی فرار میکنند و برای رفتن به انور اب باید در قایق های غیر استاندارد با زن بچه به آب بیفتند آیا همه آنها ضدانقلابند یا نه مشکل از مملکت داری ماست مگر پیامبر بزرگوار به امثال ابوسفیان پناه نداد چرا ما تحمل همکیشان خود را نداریم قدری فکر کنیم کمک کنیم جامعه به تعادل برسه همه مردم احساس آرامش و امید کنند نه فقط قشر اندکی از این جامعه 75 میلیونی
نا شناس 19 مرداد 1392
با سلام، میخواستم درباره وزیر پیشنهادی دکتر روحانی در وزارت ورزش وجوانان نظرم رو بگم."مسعود سلطانی فر" وزیر پیشنهادی دولت آقای روحانی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در دوران مسوولیت خود در استانداری گیلان ،صدمات جبران ناپذیریرا به این استان وارد کرده است وحتی درگیلان شاهد رفتارهای خلاف قانون از سوی ایشان و معاون سیاسی وی بوده ایم که از مهمترین اون موارد این بود که سلطانی فر به تحریک استانداران کشور پرداخت تا به دلیل اعتراض به رد صلاحیت چند نفر از نمایندگان مجلس ششم و کاندیداهای مجلس هفتم و همچنین برای مقابله با نظر شورای نگهبان اعلام کنند که آماده برگزاری انتخابات مجلس هفتم نیستند لذا وی و همکاران این آقا در استانداری گیلان فعالیت های خودشون رو تعطیل کردند و با توجه به اینکه چند روزی به انتخابات نمانده بود دست از کار کشیدند.
سلطانی فر همچنین با کمک معاون سیاسی خود افردای ناکارآمد را به مدیریت دستگاه های دولتی و فرمانداری ها تزریق کرد که تعدادی از آن مدیران درسازمان بازرسی دارای پرونده فسادمالی شدند.
به صلاح ورزش کشور نیست که سکان مسوولیت این وزاتخانه به چنین فردی واگذار شود چراکه قطعا افرادی متخصص و کارآمدتر از این شخص در تیم دکتر روحانی حضور دارند....
بابک 19 مرداد 1392
اصلا سلطانی فر هرکی هست....مجلس و مجلسیان میدونن چکار کنن، اما من موندم این وسط این اقای اصالتا قمی اصلا تو گیلان دنبال چه منافعی هست؟؟؟؟
نا شناس 19 مرداد 1392
درود بر سلطانی فر
سعید 20 مرداد 1392
آقای کربلایی قمی ، از اول انقلاب تا حال با ... مسئولین ارزشی استان درگیری داشته وخودش اصلا تابع قانون نیست و به خودش اجازه می دهد در هر کاری نظر داده و دخالت کند و در انتخابات شوراهای اسلامی که تازگی برگزار شد بدون مجوز ...قصد ورود به مسجد بزرگ خواهر امام رشت جهت برگزاری گردهمایی غیرقانونی را داشت و با هیئت امناء مسجد درگیر شده و بعد خودش دم از قانون مداری میزند ؟!
احمد 20 مرداد 1392
کربلایی داره تسویه حساب شخصی با سلطانی فر میکنه........... عقده ای........... به بخشی از سخنانش دقت کنید(بند 2): "سلطانی فر به صورت جدی در مقابل شورای نگهبان ایستاده و طی بخشنامه ای به تمام فرمانداران و موسسات دولتی نوشت که حق هیچ نوع همکاری با دفاتر نظارت شورای نگهبان را نداشته و فرمانداران و مدیران ایشان نیز رعایت نموده و در هیچ برنامه ای حضور نمی یافتند.این در حالی بود که این دفاتر کاملاً قانونی بوده و هست و به دولت ربطی نداشت. مواضع آقای سلطانی فر تا پایان استانداری اش تغییر نکرد و همواره مشکل آفرین بود." جابه بدونید که آقای کربلایی مسوول دفتر مذکور بوده و از سلطانی فر ضربه خورده........
یک گیلانی 20 مرداد 1392
آقای کربلایی اهل استان قم است و باید تشریف ببره قم انجا اظهار نظر بکند.
نا شناس 20 مرداد 1392
مجلس مراقب باشد سر از تفتيش عقايد در نياورد...آیا دیدگاه مثلاً وزیر پیشنهادی نفت درباره هاشمی و خاتمی مهم است یا عقب ماندگی پروژه ملی عسلویه و جلو افتادن قطر از ایران در برداشت گاز از میدان های مشترک؟ آیا این که وزیر آموزش و پرورش چه تحلیلی از اتفاقات چهار سال پیش دارد مهم است یا جان فرزندان مردم که مدام قربانی سوء مدیریت ها می شود؟
نا شناس 20 مرداد 1392
بنویسید کابینه روحانی بخوانید کابینه هاشمی.
نا شناس 19 مرداد 1392
که چی
نا شناس 19 مرداد 1392
درود بر روحاني
نا شناس 19 مرداد 1392
كربلايي چن منه؟
نا شناس 22 مرداد 1392
آیا خود کربلایی گیلانی هست ؟
م-چ 29 آبان 1392
اگر کمی عقل ومنطق داشته باشید اینگونه قضاوت نمی کنید که آقای کربلایی قمی است ؟خیلی ها اصالت گیلانی ندارند آیا باید اظهار نظر نکنند . حداقل ایشان بیش از 45 سال است که در گیلان هستند حالا پدر ومادرش کجا یی هستند . پدرش گیلانی است ؟ مادرش گیلانی است؟ و... آیا ارتباطی به حق گویی دارد . بهتر است بفهمیم که درست گفته است یا خیر .
که می بینیم درست گفته.
م-ج 29 آبان 1392
درود بر روحانی که با همه سختی های جامعه با پیروی از ولایت فقیه مقتدرانه حرکت مکند . خدا قوت.
ر.ا 11 شهريور 1393
حرف های آقای کربلایی کاملا درست است.چه کسی برف 83 را فراموش کرده است؟مردم با چه سختیهایی مواجه بودن.وسیله حمل و نقل نبود بعد این آقا میخواهد بیاید در کابینه آقای روحانی چه کار کند؟به قول یکی از دوستام...............الله اعلم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.